Główny sztukaJak być fotogenicznym: 10 sztuczek, aby wyglądać świetnie na wszystkich zdjęciach

Jak być fotogenicznym: 10 sztuczek, aby wyglądać świetnie na wszystkich zdjęciach

Jak być fotogenicznym: 10 sztuczek, aby wyglądać świetnie na wszystkich zdjęciach

Ile razy patrzyłeś w lustro i cieszyłeś się z tego, co widzisz, potem zrobiłeś sobie selfie i nie byłeś zadowolony ze swojego wyglądu? To często zdarza się wielu. Niektórzy ludzie nie są fotogeni, a inni nie lubią być fotografowani. Czasami warto wspominać z przyjaciółmi i rodziną. Jeśli jesteś kimś, kto nie lubi być fotografowany, nie mówimy, że to pokochasz, ale z tymi 10 sztuczkami będziesz wyglądać lepiej na swoich zdjęciach.

1. Ćwiczyć

Aby wiedzieć, jak zachowywać się przed kamerą, powinieneś poćwiczyć przed lustrem. Na pierwszy rzut oka może się to wydawać śmieszne, ale w tym przypadku jest to coś, co może Ci pomóc. Spójrz na siebie pod różnymi kątami i w różnych pozach. Śmiej się, z zamkniętymi lub otwartymi ustami, to zależy od Ciebie. Wybierz swój ulubiony wyraz twarzy, pozę i uśmiech i spróbuj to zrobić podczas robienia zdjęcia.

2. Znajdź dobre oświetlenie

Oświetlenie to niezbędny element każdego zdjęcia. Słońce może rzucać cień na Twoje ciało lub twarz, dlatego należy ustawić się tak, aby znajdować się w promieniach słonecznych, aby nie było odbicia. Robiąc zdjęcia w pomieszczeniach, należy również zwrócić uwagę na lampy i światło w pomieszczeniu. Naturalne źródło światła jest nadal najlepsze dla Twojej skóry i może sprawić, że sesja zdjęciowa będzie udana.

3. Noś wygodne i piękne ubrania

Wiesz, w czym czujesz się najlepiej. Niektóre rzeczy, które lubisz nosić, ponieważ pasują do Twojej budowy ciała lub dlatego, że czujesz się komfortowo, wybór należy do Ciebie. Kiedy dobrze poczujesz się z tym, co masz na sobie, będziesz mieć pewność siebie i będziesz wyglądać znacznie lepiej na zdjęciach.

4. Makijaż

Kiedy nałożysz ładny i umiarkowany makijaż, na pewno będziesz mieć piękne zdjęcie. Najlepiej używać makijażu, do którego jesteś przyzwyczajony i który pasuje do Twojego typu skóry. Czasami użycie lampy błyskowej może sprawić, że zdjęcie będzie wyglądało zupełnie inaczej i sprawi, że Twoja twarz będzie wyglądać blado. Nigdy nie należy zapominać o brwiach, aby nie wypełniać ich za każdym razem, dobrym sposobem na ich uzyskanie zawsze jest zrobienie sobie tatuażu brwiowego. Twoje brwi zawsze będą przycięte i zawsze będziesz gotowa do robienia zdjęć.

5. Korzystaj z aplikacji na swoim telefonie

Dziś jest wiele aplikacji i sesji zdjęciowych, dzięki którym możesz upiększyć swoje zdjęcia. To, co możesz zrobić, to naprawić oświetlenie na zdjęciu, przyciąć je lub coś w tym stylu. Dzięki drobnym poprawkom możesz zrobić dużą różnicę między zwykłym zdjęciem a dobrym zdjęciem.

6. Połóż ręce

Upewnij się, że trzymasz przedmiot w dłoni, na przykład szklankę napoju, aby wyglądał naturalnie. Ponieważ czasami, gdy nie wiesz, co zrobić z rękami, możesz wyglądać sztywno, a zdjęcie na pewno nie wyjdzie dobrze, ponieważ nie czujesz się komfortowo. Robiąc zdjęcia na zdjęciach grupowych stań obok kogoś tak, aby wyglądało to naturalnie, możesz też przytulić osobę obok siebie.

7. Zachowuj się naturalnie

Kiedy nie masz ochoty na fotografowanie, czasami będziesz w stanie tego uniknąć, czasami nie. Ale staraj się być naturalny i nie być do tego zmuszany. Nawet nie zmuszaj się do śmiechu, zauważysz fałszywy uśmiech. Rozluźnij mięśnie ciała i twarzy i pomyśl o tym, co Cię uszczęśliwia.

8. Otwórz oczy

Zauważysz, że gdy zamkniesz oczy, bez względu na to, jak dobrze wszystko zostało na zdjęciu, nie jest to dobre zdjęcie. Powinieneś się skoncentrować i skupić na aparacie. Również za pomocą tuszu do rzęs nie jest źle rozświetlić oczy. Otwórz szeroko oczy, uśmiechnij się do aparatu, a na pewno się polubisz!

9. Zadbaj o tło

Kiedy masz ochotę zrobić sobie selfie, a za tobą jest bałagan w pokoju? To wcale nie jest pożądane. Zwróć uwagę na tło, niezależnie od tego, czy jesteś na łonie natury, czy w centrum handlowym. Znajdź solidną ścianę w pokoju przy oknie, dzięki czemu zawsze będziesz mieć czyste tło, ładne oświetlenie i automatycznie większe szanse na zrobienie pięknych zdjęć.

10. Dostosuj włosy!

Każda dziewczyna traktuje swoje włosy w określony sposób, ale zgodzimy się, że to kobiety zawsze muszą narzekać na swoje włosy i co jakiś czas przeczesywać je dłonią. Nie należy przesadzać z fryzurą, nie nakładać na włosy zbyt wielu produktów. Wystarczy wyprostować włosy tak, aby nadać im tylko niewielką objętość, możesz to zrobić przesuwając włosy rękoma.

Biografia autora

Maggie Holmes to pełna pasji autorka blogów, która bardzo chętnie pisze o modzie, stylu życia, zwierzętach domowych i technologii. Jej wyłącznym hobby jest surfowanie po sieci w poszukiwaniu niesamowitych artykułów, które mogą ją zainspirować nowymi pomysłami na pisanie artykułów. Nie znosi bycia zwykłym człowiekiem, który marnuje jej czas. Śledź ją na Twitterze.

Kategoria:
Trekking gorylem w Parku Narodowym Wulkanów
Hitachi Park – pole z niebieskimi kwiatami, które Cię zahipnotyzują